Monday 25 June 2012

Bengü - Korkumdan Ağladım (I cried my fear)


Bengü Erden (pronounced [benˈɟy eɾˈden]; born 23 April 1979, İzmir) is a Turkish Pop music singer.





Bengü - Korkumdan Ağladım Lyrics

Sevdin mi benim gibi
Did you loved like me
Deli gibi çıkarsız sevildin mi?
Have you been loved crazily without any profitable
Kader mi bu ayrılık
Is this separation destiny
Benim suçum gibi suçlandım
I have been accused like it was my fault

Sana inandım ama yalandın
I trust you but you were a lie
İyi bilirsin ben ağlarken
You know when I cry
Sen gidiyordun sebebi yokken
You are going without no reason
Şimdi tapılacak sarılacak başka bir aşk yok
Now there is not another love to trust and crush

Korkumdan ağladım sabahladım
I cried and wake up in the morning because fear
Gelmedim üstüne
I didnt come against you
Şimdi mahvettiğin günlerin
Now the days you spoil
Acısını taşıyorum
I bear the pain
Kendime acıyorum
I feel to myself
Böyle kötü kader istemiyorum
I dont want a bad fate like this

No comments:

Post a Comment